Klacht: Niet ontvangen van bericht betreffende openstaande rekening en dreiging met einde contract voor een bedrag van 13 euro

slangetje op 16 juni 2015 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag brief ontvangen betreft een bedrag van 13 euro dat zou openstaan. Verhoogd met 40 euro aanmaningskosten.
Hierover gebeld. Waarom dat bedrag kon mij me niet vertellen. Betaal altijd met ideal dus kan bijna niet mis gaan. Ik heb geen mail met betalingsverzoek gehad, Ik ga toch geen boete opbouwen voor een bedrag van 13 euro.
Al mijn mail nogmaals doorzocht ook de spam, niets gevonden. Ik weet uit het verleden dat men wel eens belde, helaas ben ik amper thuis door oncologische behandeling dus ook niet telefonisch bereikbaar. Uw medeweker kan alleen 2 weken uitstel betaling regelen. Voel mij heel onterecht behandeld. Ben al zolang ik me kan herinneren klant bij u maar voel me nu toch slecht behandeld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de boetes niet hoef te betalen en ik bewijs van de door u verstuurde mails kan krijgen zodat ik niet meer twijfel aan mezelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 16 juni 2015 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste slangetje,

Op 15 juni 2015 heeft u een klacht ingediend omtrent de in rekening gebrachte aanmaankosten. Allereerst wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken.

Van uw voorschot is een gedeelte open blijven staan door een verrekening. Wij hebben u per e-mail op de hoogte gesteld van het openstaande bedrag. U geeft aan deze herinneringen niet te hebben gehad. Dat is uiteraard erg vervelend.

Ik heb u op 16 juni 2015 telefonisch bereikt. Wij hebben samen afgesproken dat wij voortaan uw voorschotten automatisch incasseren om misverstanden in de toekomst te voorkomen. De aanmaankosten heb ik laten vervallen.

Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door