Klacht: Luistert niet en komt afspraken niet na…..

g.kaagman1 op 08 september 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Essent has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste g.kaagman1, Op 5 september 2014 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt met betrekking tot uw betaalwijze. Ik wil u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken. U heeft via meerdere...

Bedrijf Essent
Status Opgelost
Datum 8 september 2014

Een klant van Essent heeft problemen ervaren met de communicatie en het nakomen van afspraken door het bedrijf. Ondanks herhaalde meldingen over het niet ontvangen van nota's en een verzoek om betaling via Finbox, kreeg de klant geen adequate reactie en voelde zich niet serieus genomen. Uiteindelijk heeft de klant aangegeven het bedrijf te willen verlaten vanwege de frustraties.

Mijn Klacht:

Aangemeld bij Essent. Mijn voorkeur betalen via Finbox was mogelijk. Ruim voor de levering startte aanmelding gedaan betaling via Finbox. Komen geen nota’s binnen dus eerste betaling op basis van gegevens in mijn.essent maar handmatig gedaan. Melding gedaan via webformulier. Na twee weken geen reactie dus een mail gezonden naar een medewerker. Die stuurde mij terugnaar het melden via webformulier. Andere collega gemaild die reageerde dat ik zou zijn gebeld met het antwoord dat zij moesten uitzoeken waar de fout zat. Onzin! Ik ben niet gebeld! Zelf gebeld, konden de Finbox aanmelding zien maar moesten de fout uitzoeken en zou binnen twwe dagen een mail ontvangen. Dus niet. Ik wil van dit bedrijf af. Afspraken worden niet nagekomen en zaken worden verzonnen. Dit is geen doen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij afscheid van elkaar hebben genomen, ik ben niet verplicht klant te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 08 september 2014 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste g.kaagman1,

Op 5 september 2014 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt met betrekking tot uw betaalwijze.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken.

U heeft via meerdere kanalen contact gehad met Essent omtrent uw klacht. Uw klacht is in behandeling genomen bij de afdeling Klachten en die zal op uw verzoek per e-mail reageren.

Ik zal bij deze uw klacht op www.klacht.nl sluiten. Dit wil niet zeggen dat uw klacht al is afgerond maar dat uw klacht behandeld wordt op de door u gevraagde manier.

Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

g.kaagman1

Heeft op 08 september 2014 om 16:40 geantwoord

Zoals Essent al schrijft: het is niet opgelost. Vandaag een nietszeggende mail gehad. Nog steeds geen finbox berichten en geen reactie binnen de afgesproken termijn. Dit komt niet meer goed.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie