Klacht: Klacht tegen slim meter

Fleur d oranger op 06 juni 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Ik heb een klacht over slim meter die was vorig jaar geïnstalleerd bij mij thuis .
Vorig mand krijg ik jaarafrekening die extrem hoog is staat op dat ik moet 208 euro moet terug betallen .ik krijg altijd geld terug van Essent en ik ben heel zuinig en mij verbruik deze jaar is hetzelfde als afgelopen jaren niks verandert .en nu met die slim meter moet ik terug betallen echt (slim) noem ze dat .
Hier bij stuur ik ook bijlagen waar staat mij normaal verbruik afgelopen jaren voor slim meter.

2014/2015 : 325m3
2015/2016. : 298 m3
2016/2017 : 694m3
Dus met wat ze noemen slim meter bijna 100% om hoog
Graag ik wil mij helpen ik weet niet meer wat moet ik doen . Voor meer informatie kan jullie mij bellen.
Alvast Merci
En soory voor mij gebroken Nederlands taal want ik ben Frans vrouw.
Mvg

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn oud meter terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 06 juni 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor het telefonische contact. Zoals besproken worden de overzichten van uw verbruik, per post naar u verzonden. Hiermee kunt u vergelijken of het verbruik deze aankomende maand realistisch is of dat het om een defect in uw meter betreft. Na deze periode hebben we wederom contact, zo kunnen ontdekken waar het hogere verbruik vandaan komt.

Met vriendelijke groet,
Tabitha Essent webcare

Alle klachten die gemeld zijn door