Klacht: Herhaling na 8 dagen

boomen op 10 juni 2015 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Essent has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Van den Boomen. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken op 8 juni. We hebben de eerder ingediende klacht helaas niet ontvangen, vandaar dat we hier ook geen reactie op hebben kunnen geven. We hebben kort besproken waar uw klacht...

Bedrijf Essent
Status Opgelost
Datum 10 juni 2015

Een klant van Essent uit zijn onvrede over het ontbreken van een reactie op een klacht die op 30 mei 2015 is ingediend. Na acht dagen zonder antwoord vindt de klant dit verrassend. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

|Verrassend dat u op een klacht van 30 mei 2015 nog geen enkele reactie hebt gegeven.

Gewenste Oplossing:

na een passende reactie en een creditering van de teveel berekende naheffing

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

10 jaren geleden - Geachte heer Van den Boomen. Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. We hebben de eerder ingediende klacht helaas niet ontvangen, vandaar dat we hier ook geen reactie op hebben kunnen geven. We hebben kort besproken waar uw klacht over ging (hoge jaarafrekening), u had niet alle gegevens paraat. Ik heb u geadviseerd de jaarafrekening van de vorige leverancier op te zoeken en vervolgens contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen kijken waar de hoge jaarafrekening nu precies vandaan komt. Met vriendelijke groet, Mandy Webcare, Essent

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 10 juni 2015 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Boomen.

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken op 8 juni. We hebben de eerder ingediende klacht helaas niet ontvangen, vandaar dat we hier ook geen reactie op hebben kunnen geven. We hebben kort besproken waar uw klacht over ging (hoge jaarafrekening), u had niet alle gegevens paraat. Ik heb u geadviseerd de jaarafrekening van de vorige leverancier op te zoeken en vervolgens contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen kijken waar de hoge jaarafrekening nu precies vandaan komt.

Met vriendelijke groet,
Mandy
Webcare, Essent

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie