Klacht: Afsluiting

Ferhattt op 08 juli 2015 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Essent has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 juli 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Kaan, Ik vind het vervelend om te horen dat u niet netjes bent aangesproken. Echter hebben wij geen monteurs in dienst die komen afsluiten. Uw netbeheerder van uw regio heeft wel mensen in dienst die eventueel komen afsluiten...

Bedrijf Essent
Status Opgelost
Datum 8 juli 2015

Een klant van Essent heeft een klacht ingediend over een ongewenste afsluiting van stroom en gas op 1 juli 2015, ondanks een bestaande regeling. De klant meldde dat de monteur onprofessioneel reageerde en dat Essent geen informatie over de afsluiting in hun systeem had. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 1-7-2015 is er een monteur bij mij aan de deur gekomen voor afsluiting van stroom en gas,Terwijl ik een regeling had. Heb essent daar over gebelt en kreeg te horen dat dat helemaal niet in systeem stond dat ze bij mij langs zouden komen voor een afsluiting. Heb de monteur daar voor aan gsproken en kreeg met een rotte taal antwoord. Heb een hem netjes voor een excuus aangspriken zei dat ik kon fluiten. Hoop echt dat jullie wat gaan doen tegen zulke achterlijke boeren wat jullie aan het werk hebben.
Al vast bedankt

Gewenste Oplossing:

Toen ik essent had gebelt ben wel netjes geholpen. Zij heef t mij erg op rust gestelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 10 juli 2015 om 07:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kaan,

Ik vind het vervelend om te horen dat u niet netjes bent aangesproken. Echter hebben wij geen monteurs in dienst die komen afsluiten. Uw netbeheerder van uw regio heeft wel mensen in dienst die eventueel komen afsluiten als er geen leverancier bekend is. Hieraan vooraf gaat dan dat de leverancier de overeenkomst heeft beeindigd. Op dit moment zijn wij niet van plan om de overeenkomst te beeindigen. Helaas kan ik u dan ook niet helpen met uw klacht. Excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie