Klacht: erg snel kapot

op 27 maart 2013 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

In 2008 kocht ik een LPrincess wasmachine bij de voordeelwinkel op de Ceintuurbaan die ook repareert. December 2012 ging de machine kapot. De module werd vervangen na lang wachten. Toen de machine terugkwam warmde deze niet meer op. De reparateur ontkent het probleem
Ik vind dat de module wel erg snel kapot is gegaan en ik heb het idee dat het een softwareprobleem is en dat het niet het verwarmingselement is. Met de leverancier kom ik niet verder en ik vraag me ook af of die wel een nieuwe module (via de AEG) heeft geplaatst. Ik heb al jaren een AEG, maar dit heb ik niet eerder meegemaakt

Dat er zicht komt op het probleem
Mij verteld wordt of het normaal is dat de module al zo snel kapot gaat
Hoe dit probleem op te lossen is en wat de kosten zijn nadat ik al tweehonder euro heb betaald

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

7 jaren geleden - Het is niet mogelijk om op afstand een diagnose te stellen. U kunt een afspraak maken met onze servicedienst op 0172-468 300.Met vriendelijke groet,Nikki Electrolux Webteam

AEG

Heeft op 27 maart 2013 om 16:33 geantwoord

Aangegeven dat het niet mogelijk is op afstand een diagnose te stellen en op welk nummer onze servicedienst te bereiken is.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tempelman