Klacht: Er word door het bedrijf ANWB hier vermeld dat de klacht is op gelost maar !!!!

op 02 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb al een keer gereageerd dat mijn klacht nog niet is opgelost
Echter na dat klachten.nl de status had veranderd naar in behandeling omdat ik nog niks vernomen heb van de ANWB constateerde ik vandaag 2-7-2012 dat ze weer de status hebben veranderd naar opgelost.
MENSEN iets is pas opgelost al je contact heb gehad met de persoon die een klacht heeft.
ANWB voor dat u deze klacht in opgelost laat melden neem eerst eens contact met mij op!!!!!!!!!!!!
kenteken VZ-FP-01 wand hier word ik alleen maar meer bozer over.
kom ook met een oplossing.

Ik ben zaterdag 23 Juni 2012 gestrand in Duitsland Niederworresbach van wegen dat ik mijn sleutel was verloren.

ik belde de ANWB via Nederlanders die daar ook waren(deze waren ook door stomheid geslagen.
ik vertelde het verhaal aan de dame van de ANWB en ik vertelde haar dat ik mijn sleutel kwijt was en dat ik een pup en een volwassen hond in het vakantiehuisje had zitten.
Ze hebben me meerdere male in de wacht gezet en moesten elke keer weer met iemand overleggen en het kwam er op neer dat omdat ik mijn sleutels kwijt was zij niks konden doen (ik moest de verzekering maar bellen)
Vervolgens bellen het Nederlandse koppel nogmaals naar de ANWB en er werd wederom gezegd dat ze niks konden betekenen voor ons en dat we maar een reserve sleutel hadden moeten mee brengen of als ik een thuis had ze deze konden opsturen naar mijn bestemming.

Ik heb toen een taxi moeten bellen om naar mijn vakantie huisje in Liewen te komen a € 100,00 euro mijn ouders zijn uit Nederland gekomen om mijn honden en mijn partner op te halen a € 130,00 euro ik heb mijn vakantie huisje een dag moeten verlengen a € 45 euro, € 40,00 euro aan een lokale wijnboer betaald in Trittenheim die mij weer naar Niederwörresbach heeft gebracht, een nacht in de auto geslapen om kosten te drukken, slot wat uit Nederland moest komen a € 96,40 spoed zending, en dan nog alle telefoon kosten om dit alles te regelen die wil ik nu nog even niet weten maar dat zal ook rond de € 200,00 a 300,00 euro gaan kosten. Nu komt de grootste verassing: ik bel woensdag naar de ANWB of deze kunnen bemiddelen voor verslepen van mijn voertuig van uit de gestrande locatie naar Nederland, ik zou de kosten zelf betalen wand ik wilde naar huis, nu komt het mooiste meneer van de ANWB zegt tegen mij van hoezo wil u de kosten voor rekening nemen u heeft toch Europa service ik ga eens kijken wat mijn collega heeft gedaan, IK ????? hij komt weer aan de telefoon en zegt van er is denk ik (de ANWB) een foutje gemaakt door ons, wand ANWB met Europa service + vervangend vervoer, houd in als je niet te plekken kunnen geholpen worden krijg je vervangend vervoer. ( zaterdag 18.00 uur kan er weinig gedaan worden logies) maar ik had niet al deze kosten hoeven maken en mijn complete vakantie was niet naar de knoppen geweest plus dat ik twee dagen werk heb moeten afzeggen omdat ik niet terug kon naar Nederland (zzp).
al met al ANWB lidmaatschap zo als de bedoeling vorig jaar al geprobeerd was als nog op te zeggen. wand zo als hier op de klachten site al eerder is vermeld op het moment dat je hulp nodig hebt is het er niet en ten tweede en wat er ook staat is als je telefonische ANWB op zegt dat ze niet vermelden dat je een schrijven moet ontvangen dat ze het betreuren dat je geen lid meer wil zijn maar dat je lidmaatschap beëindigt word. Nee je krijgt een incasso bureau achter je vodden aan met alle bijkomende kosten. En als ze dan toch hun eigen contract na willen leven door je te helpen waardoor je toch lid blijft word dat eerst verknald door dat ze je vakantie eerst verziekt en je zak wederom leeg geklopt kwa geld en dan krijg je een bekwamen iemand 5 dagen later aan de telefoon die je binnen één uur geholpen heeft waar hij op aangeeft dat het anderhalf uur kan gaan duren. een grote gemiste kans dus om je klanten ten dienst te kunnen zijn en ze te behouden.

PS ik zal vertellen waarom ik al eerder weg wilden
vroeger ja ik ben pas 31 jaar maar al zins mijn 16 jaar lid, 15 jaar lid het was zo als je pech hebt word je geholpen ook als je meerdere malen per jaar pech had,
tegenwoordig 3 keer per jaar en maar met twee kentekens
ik had vorig jaar pech met aankoop van mijn auto’s waardoor ik meerdere male met verschillende voertuigen pech had.
of je dan even extra wil betalen als je geholpen wil worden. er zijn daar voor jaren verstreken dat ik geen gebruik heb hoeven maken van de ANWB gelukkig maar ik was blij dat ik de hulp in dien nodig wel had het is net als je verzekering je betaald jaren maar als het er op aan komt word je geholpen (dit geld dus niet voor de ANWB) Jammer.

Gewenste oplossing
Ik wil om toch maar de goedheid zelve te zijn. ik wil mijn geld terug min het openstaande bedrag. Dan wil ik er over nadenken denken om bij de ANWB te blijven of een andere goed compromis dan ga ik om de tafel zitten met de ANWB ( ANWB is nu aanzet veras me )

Oplossing van het bedrijf
Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van GVR Beveiliging, over ANWB, in de rubriek: Pechhulpdiensten geplaatst op 28 juni 2012

1 reactie

GVR Beveiliging reageerde op juni 29th, 2012 at 21:35
Ik vind het pas goed als de ANWB de klachten in behandeling met mij neem. Tot dus verre is er met mij nog geen contact gezocht en is er ook nog geen voorstel gedaan door de ANWB dus. Ik vind het dus voorbarig dat er door de ANWB aan jullie door is gegeven dat de klacht is opgelost!!!!!! Onze klacht kan in behandeling zijn bij de ANWB maar dan is deze nog niet opgelost!!!!!!!!!!!
Ik zou dan ook op prijs stellen dat zolang de ANWB geen contact heeft opgenomen met mij dat er niet op de site komt te staan dat de klacht is opgelost (bij jullie dus http://www.klacht.nl).
Zodra de ANWB de klacht heeft behandeld en heeft opgelost zal ik dit kenbaar maken bij klacht.nl. Hoog geachte DHR G.P.van Ree

Neem eerst eens contact met mij op al voor jullie de status hier veranderen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 02 juli 2012 om 15:36 geantwoord

Uw dossier is binnen de afdeling ANWB Team Klacht gesloten. Wij gaan ervan uit dat uw klacht hiermee is opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door GVR Beveiliging