Mijn Klacht:
Begin mei bestelde ik een stigo bike bij Epine. Omdat het artikel niet aan de verwachtingen voldeed, stuurde ik het retour. Na drie weken had ik hier nog helemaal geen reactie op gekregen. Ik nam contact op met Epine. De persoon die ik aan de lijn kreeg nam niet eens de moeite om mijn gegevens er bij te zoeken. Erg respectloos naar klanten toe! Het artikel was waarschijnlijk nog niet binnen gekomen, zo redeneerde men.Toen ik hier tegenin bracht dat ik het 3 weken geleden al verstuurd had, zou het wel aan post.nl liggen, zo werd het verhaal. Pas toen ik een track en tracecode opgestuurd had waaruit bleek dat het artikel 9 mei al aangekomen was, kreeg ik een mail dat Epine mijn fiets binnen gekregen had en dat het geld binnen twee weken op mijn rekening zou staan (terwijl mijn fiets dus al 3 weken binnen was) Dat bericht kreeg ik op 7 juni. Inmiddels zijn 30 juni en het geld – maar liefst 1570 euro! – nog steeds niet op mijn rekening. Diverse keren heb ik gemaild, maar er komt geen reactie.
Dit is niet de eerste keer: al twee keer eerder heb ik herhaaldelijk achter een retour of annulatie moeten aan bellen voordat ik mijn geld terug kreeg.
Het is wel de laatste keer dat ik ooit nog iets bij dit respectloze bedrijf bestel.
Gewenste Oplossing:
Zo spoedig mogelijk mijn geld teru met excuses.
