Geachte, Ik heb reeds verscheidene mails naar de klantendienst van EPINE gestuurd om de zogenaamde domicilering stop te zetten, maar zij vertikken het om te antwoorden, Het gaat over 12.95 euro per maand voor cloudopslag 14 dagen 12.95 e/maand, en... Lees meer
Review bedrijf:
Slecht bedrijf. Slechte service. Na het openen van de doos en het uitproberen van de camera's vervalt je garantie om deze terug te zenden. Dus je kunt niets uitproberen wat je koopt.
Bevestiging van de eigenaar gehad, dat de bedenktijd... Lees meer
In november 2019 een beveiligingsysteem gekocht van Home8 bij Epine. De belofte werd gedaan dat zij het systeem altijd werkend zouden krijgen. We zijn nu 10 maanden en heel veel emails verder. Het systeem werkt nog steeds niet. Ik wil... Lees meer
Bij de twee camera's die ik bij Epine kocht van merk Dahua IMOU (Bullet type IPC-G26E voor buiten) hoorde de Cloud-service van IMOU. De camera's heb ik gekocht omdat er Cloudservice bij geleverd werd. Van de scherpe HD beelden van... Lees meer
27 -08-2019 voor 17:00u product besteld, mail ontvangen dat product is klaar gemaakt voor verzending. in de mail stond dat ik een verzendstatus hiervan zou ontvangen, helemaal niks ik heb op 29-08-2019 chat bericht gehad met een medewerker van Epine,... Lees meer
Op 259 heb ik een bestelling gedaan bij Epine.nl. Ze zouden de dag nadien leveren, ik kreeg zelf een track and trace. Het pakket kwam echter nooit toe bij PostNL. Op 279 nam ik contact op met Epine en kreeg... Lees meer
Begin mei bestelde ik een stigo bike bij Epine. Omdat het artikel niet aan de verwachtingen voldeed, stuurde ik het retour. Na drie weken had ik hier nog helemaal geen reactie op gekregen. Ik nam contact op met Epine. De... Lees meer
Mijn dochter is ontzettend blij met haar hoverboard!! Alleen was binnen no time het oplaadpunt losgeraakt en hing naar buiten. Klantenservice gebeld, dit was geen probleem, maar de verzendkosten waren wel voor eigen rekening en zij konden niet via foto's... Lees meer
in Januari een hoverboard gekocht, met in de weken daarna diverse spontane storingen. Deze werden afgedaan als ondeskundig gebruik, waarna ik de (nieuwe) reset procedure kreeg om het voortaan zelf te doen.
Na tweede keer retour reeds aangegeven dat ik het... Lees meer
bestelling geplaatst midden december 2017, nu eind januari nog geen mail ter bevestiging, geen goederen ontvangen en reeds 2 x klacht telefonisch met helpdesk besproken zonder resultaat.
ik wil mijn geld terug ! Lees meer