Klacht: stopzetting eenmalige machtiging FEMUR BV EENMALIGE MACHTIGING VOOR HOME 8

ROGER VAN HUFFEL op 13 september 2021 over Epine in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte, Ik heb reeds verscheidene mails naar de klantendienst van EPINE gestuurd om de zogenaamde domicilering stop te zetten, maar zij vertikken het om te antwoorden, Het gaat over 12.95 euro per maand voor cloudopslag 14 dagen 12.95 e/maand, en premium serviceplan van 7.95 e/maand,kunt U mij helpen aub,(trouwens voor die maandelijkse geldafname heb ik geen enkel document of dergelijke getekend!!)

Het bedrijf moet mij minstens 4 maanden terugbetalen, ik ga vandaag naar mijn bankinstelling om eventueel een MOI-procedure op te starten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epine over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Epine in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Epine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Epine

Heeft op 14 september 2021 om 11:45 geantwoord

Geachte heer van Huffel,

In afwachting van uw antwoord,

Klantenservice Epine.nl

Bericht van Epine

1 jaar geleden - Geachte heer van Huffel, Dank voor uw feedback op Klacht.nl. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart. Wij hebben echter geen enkele opzegging van u ontvangen. Kunt u aangeven naar welk mailadres u deze verstuurd heeft en wanneer, en kunt u ons hier een screenshot van voorzien? Indien blijkt dat de abonnementskosten onterecht zijn geïncasseerd, zullen wij het te veel betaalde bedrag crediteren. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Klantenservice Epine.nl

ROGER VAN HUFFEL

Heeft op 14 september 2021 om 17:44 geantwoord

Geachte, het voorstel dat men doet om op 14 oktober het abonnement stop te zetten is te gek, (terwijl kunnen zij nogmaals een maand abonnement incasseren!)
Daarbij komt dat ik al zeker 3 mails naar de klantendienst heb gestuurd voor stopzetting en onterecht geinde bedragen voor minsten 3 maand terug op mijn rekening te storten. DAT is een oplossing !
M.V.G. Roger Van Huffel

Bericht van Epine

1 jaar geleden - Geachte heer Van Huffel, Dank voor uw reactie. Wij kunnen u verzekeren dat wij geen berichten van u hebben ontvangen waarin u aangeeft uw abonnement op te willen zeggen. Wel hebben wij berichten van u (mails naar [email protected] en confactformulieren via de site) waarin u vragen stelt over het afsluiten van het abonnement. Deze dateren van april en mei 2021. Zowel mails naar ons klantenservice adres, als contactformulieren via de website komen gewoon bij ons binnen. Redelijkerwijs kunnen wij niet crediteren indien u niet kunt aantonen dat u uw abonnement, dat u in mei 2021 heeft afgesloten, eerder al heeft opgezegd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Epine.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ROGER VAN HUFFEL