Klacht: HELE DIKKE ONVOLDOENDE!

Sandy van Norden op 20 mei 2024 over EP Beerepoot te Hoorn in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Wij kochten bij Beerepoot een Sansung televisie. Bij Beerepoot betaal je vaak iets meer, maar vanwege de beroemde service hadden we dat er wel voor over. De garantietermijn was gesteld op twee jaar. De televisie ging na 3 maanden na die termijn kapot. Nog steeds heeft Beerepoot een wettelijke dan een verplichting aan zijn klanten, dat heet dan het ‘Conformiteitsbeginsel’. Zeer tot ons verdriet deed Beerepoot wat heel veel winkeliers proberen: ze probeerden de verantwoordelijkheid neer te leggen bij Samsung. We hadden echter al uitgezocht hoe dat zit: de verantwoordelijkheid ligt ten allen tijde bij de winkelier.
Dus wij staan in ons hemd en Beerepoot doet dus niet (meer) zoals men dat van die winkelier gewend is. Twee weken geleden spraken wij via een e-mail nogmaals onze onvrede uit, maar daarop volgende geen enkele reactie. Wat ons betreft dus een HELE DIKKE ONVOLDOENDE!

Laten ze maar met een goed voorstel komen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over EP Beerepoot te Hoorn
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EP Beerepoot te Hoorn

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EP Beerepoot te Hoorn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy van Norden