Klacht: Eon weigert een monteur te sturen voor de eon assistent

op 01 mei 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben een thermostaat van eon energie assistent, apparaat heeft het de laatste 1,5 jaar gied gewerkt.

Nu sinds maanden merken we dat de aansturing niet werkt we kunnen de temperatuur zo laag zetten als we willen maar de vloerverwarming blijft nu gewoon aan staan en gaat niet uit.

Enige optie is om de stekker van de cv ketel eruit te trekken.
En dat is geen doen zo elke dag.

Dan bel je naaf eon geef je het probleem aan maar ze weigeren om een monteur op te sturen en als ze die sturen zijn de kosten voor ons zelf.

Al maanden aan de telefoon met de klantenservice elke persoon die ik aan de lijn krijg laat mij steeds de zelfde handelingen uitvoeren.

Terwijl wij telkens aangeven dat we geen verstand van hebben we weten niet wat we moeten doen of waar we naar moeten kijken.

Klacht gemeld bij eon maar dan krijg je weer het zelfde antwoord en begint het weer van vooraf aan.

Om moe van te worden Zo erg dat we op het punt staan om over te stappen!

Misselijke service bha bha!

Wanneer ze een monteur opsturen die hier verstand van heeft en die het probleem kan maken.

Kosten zijn niets voor ons maar voor eon zelf! Wij hebben het niet kapot gemaakt dat ding doet het uit zn eigen niet meer.

Dit kost ons nu al maanden een hoop geld voor niets.. en er is een baby op komst probleem moet gemaakt worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

6 maanden geleden - Geachte heer Mensink, Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de service rondom de EnergieAssistent. Afgelopen week hebben wij een aantal keer contact gehad en aan de hand van de gevraagde foto's die u gisteren heeft doorgestuurd, gaat onze technische helpdesk proberen om het probleem nog van afstand op te lossen. Lukt dat echt niet, dan komen wij uiteraard met een passende oplossing. Ik vraag nogmaals om uw begrip voor het feit dat wij niet eerder een gratis monteur kunnen sturen, dan wanneer alle andere mogelijke oorzaken en oplossingen van afstand uitgesloten zijn. Dat dit nu al enkele maanden moet duren, mag u in alle redelijkheid niet alleen ons aanrekenen. De oplossing (en medewerking) moet van twee kanten komen en gelukkig is daar sinds deze week ook sprake van. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat we nu zeer spoedig tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, K. Seip E.ON Klachtenafdeling

Alle klachten die gemeld zijn door Ccjm