Klacht: enveloppen

op 06 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 maanden geleden - Goedemiddag mevr. Graff-Coenjaerts, Vervelend dat het niet lukt om enveloppen te bestellen! Heeft u de volgende stappen al geprobeerd? 1. https://www.ing.nl/de-ing/enveloppen/index.html 2. Enveloppen bestellijn via telefoonnummer 020 22 888 88 Ik hoop voor u dat het zo gaat lukken. Mocht het niet lukken laat het dan weten. Vriendelijke groeten, Rialda ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 oktober 2017 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Graff-Coenjaerts,

Omdat we niets meer van u gehoord hebben, ga ik ervan uit dat u gebruik heeft gemaakt van de link of het telefoonnummer, en dat een collega u verder heeft geholpen. Ik ga daarom deze klacht sluiten.

Mocht u toch nog vragen hebben, laat het dan weten.

Vriendelijke groet,

Hilde
Webcare ING

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Graff-Coenjaerts