Klacht: Enorme vertragingen,geen consumptiebonnen ontvangen,andere stoelindeling .

op 25 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heenreis prima,behalve tussenstop op Aruba van 1,5 uur zonder iets te drinken!!!Terugreis slecht.We konden niet onze gereserveerde stoelen innemen,omdat er in het vervangende toestel een andere stoelindeling is.
We kwamen tussen 2personen in te zitten,een alternatief kon niet geboden worden,niet leuk als je zojuist weer ruim 2,5 uur vertraging hebt gehad zonder consumptiebon.Verdere verzorging zeer matig….1 maaltijd MET glas water en….een bekertje koffie en that was it!!

Gewenste Oplossing:

Als alles verloopt zoals het hoort en volgens afspraak!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opelastra 16v