Klacht: klacht over service

J.P.M. RUTJES op 21 juli 2023 over Energie Wonen in de categorie Algemeen, Handelsondernemeing

Op 3 juli heb ik EnergieWonen gemeld dat sinds die dag mijn zonnepanelen geen stroom opwekken door een storing; mogelijk iets aan de hand met TP-link.
Als antwoord krijg ik storingsnummer en de mededeling dat het wel 14 dagen kan duren dat de klacht in behandeling wordt genomen vanwege onderbezetting.
Vandaag krijg ik een bericht van een van de servicemanagers dat de oplossing gevonden kan worden door de TPlink te resetten. Nadat ik dat gedaan heb, wat de storing niet heeft verholpen, weer een mail gestuurd naar EnergieWonen; krijg vervolgens weer ontvangstbevestiging en dat het 10 dagen kan duren alvorens de klacht behandeld wordt. Bovendien telefonisch nog contact gezocht; blijkt de betreffende servicemanager op vakantie te zijn en niet telefonisch bereikbaar (want ik had gevraagd of hij mij terug kon bellen). Kortom: slechte service en nog steeds geen oplossing

Dat ik door een servicemonteur van EnergieWonen zsm wordt teruggebeld en hij zo met mij 'mee kan kijken' hoe TP-link te resetten dan wel opnieuw in te laten regelen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Energie Wonen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Energie Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.P.M. RUTJES