Klacht: Geen contact mogelijk

Trebla75 op 24 maart 2022 over Energie Wonen in de categorie Algemeen, Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb Energie Wonen drie maal geschreven op hun mailadres, en elke keer een bericht teruggekregen dat er binnen twee werkdagen gereageerd zou worden op mijn vragen.
Hierbij sturen ze een ticketnummer mee zodat e.e.a. accuraat lijkt te werken.
En daar blijft het dan bij.
Ik heb van hen destijds zonnepanelen afgenomen die niet meer leverbaar zijn omdat ze geen zaken meer doen met de Japanse leverancier, dus uitbreiding van mijn huidige aantal zonnepanelen zit er niet meer in.
Ik zal dit bedrijf niet aanbevelen bij kennissen en relaties.
Albert Drieenhuizen

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht geen oplossing maar dit is een waarschuwing voor nieuwe klanten van Energie Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Energie Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Energie Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trebla75