Klacht: energie Nuon

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik kreeg vrijdag een mededeling van het voorschot voor elektra van mijn vorige energieleverancier.
ik ben blijkbaar door NUON niet afgemeld ondanks bevestiging met contract van november 2013 voor elektra en gas.
Gemaild en ik krijg antwoord binnen 10 dagen is standaard zin.
Ik vraag mij af hoe dit verder gaat maar ben nu dus bij 2 energieleveranciers. Nog nooit een probleem gehad, altijd de leverancier kunnen bereiken en nog nooit een mail gehad met noreply adres.
IK hoop nog ooit iets goeds te kunnen zeggen maar dan moet er wel wat veranderen.

svp bellen en mail adres voor contact en natuurlijk de zaak rechttrekken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 januari 2014 om 16:12 geantwoord

Beste lukasbuter,

Op deze website lezen wij je klacht over Nuon. Wij zien dat je op 6 januari contact hebt gehad met Nuon. Mocht je nog vragen hebben dan kun je dze per E-mail aan ons doorgeven. Dit mag naar: Nuon2webcare.com

Joeri
Nuon Webcare

Heeft op 15 januari 2014 om 19:41 geantwoord

klacht is geaccepteerd, reden erg druk. fouten worden gemaakt.
alleen de reden, dat enexis geentoestemming geeft voor de overgang of op een andere datum laat ingaan, blijft mij bevreemden. Wel een aardige medewerkster.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nuon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lukasbuter