Klacht: Eneco wilt de door hen gemaakte lekkage schade niet betalen!

op 04 april 2013 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Op 15 februari is er een monteur van tempus/eneco bij ons langsgeweest voor het onderhoud van de cv/geiser. Tijdens de onderhoud is er schade ontstaan aan de hoofdwaterkraan van het huis in de elektriciteitskast (door MONTEUR, hij heeft met een watertang de kraan kapot gemaakt, hij heeft ook nog eens aan verkeerde kraan gezeten en kapot gemaakt). Hierdoor is er lekkage en kortsluiting ontstaan bij onze onderbuurman. Na eneco te hebben bericht hierover lieten ze de dag erna een ander monteur langskomen, die zei tegen ons dat de 1e monteur verkeerd heeft gewerkt, hij mocht niet aan die kraan zitten en al helemaal niet met een watertang en zonder toestemming! Wij hebben een klacht ingediend bij Eneco, de onderbuurman ook want hij wilt natuurlijk dat zijn schade hersteld wordt. Aan de telefoon kregen wij van Eneco te horen dat het geregeld zou worden. Nu kreeg de onderbuurman vorige week bericht van Eneco dat zij de kosten van de schadeherstel niet willen betalen want ze vinden niet dat dit hun verantwoordelijkheid is. Ik heb daarom weer meerdere malen gebeld naar Eneco, ze zouden mij met spoed terug laten bellen door de teamleider, dit is dus niet gebeurd en zelfs op mijn email krijg ik geen antwoord. de onderbuurman is natuurlijk erg boos en wilt de kosten verhalen. Hoe is het toch mogelijk dat een van hun werknemer iets kapot maakt in ons woning, en daardoor lekkage ontstaat en ze vinden dit niet hun verantwoordelijkheid?! ze schrijven er leuk nog bij: regel het maar met jullie verzekeringen… is toch om boos van te worden? en dan probeer je degene te bereiken die het brief ondertekend heeft en die belt maar niet terug… super slechte service noem ik dat!

Als Eneco de kosten van herstel aan de onderbuurman betaalt!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Eneco een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

7 jaren geleden - Beste Rich,Wij hebben je klacht onder de aandacht gebracht bij ons installatiebedrijf. Zij hebben de klacht in behandeling en informeren u zo snel mogelijk over de afhandeling. Het installatiebedrijf is eventueel bereikbaar via 088-8955000.Wanneer we over meer informatie beschikken, stellen we u daar van op de hoogte.Met vriendelijke groet,Kelly, medewerkster Eneco

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 29 mei 2013 om 13:52 geantwoord

Het installatiebedrijf krijgt geen contact met de betreffende bewoner ondanks meerdere verzoeken. Daarom sluiten we deze klacht, uiteraard tot eventueel nader order.

Alle klachten die gemeld zijn door rich