Klacht: ENECO TOON GRATIS???

op 16 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

2 weken geleden zijn wij overgestapt van Essent naar Eneco, nu recent enkele dagen geleden is TOON van Eneco bij ons geïnstalleerd. Eneco brengt voor de installatie ca. 50 euro in rekening, dit terwijl er op het zelfde moment op tv de reclame is te zien waarin wordt verkondigd dat de installatie van TOON, GRATIS is voor klanten en nieuwe klanten van Eneco.
Hierover natuurlijk contact op genomen met Eneco, deze gaven aan hier niets aan te kunnen doen. Het bedrag moet gewoon betaald worden. Dit werd wel op een erg onvriendelijke manier meegedeeld en er was totaal niets op in te brengen.
Enige comapassie vanuit eneco is toch wel op zijn plaats, ze horen nieuwe klanten te verwelkomen en niet weg te jagen door ze rekeningen te sturen terwijl er op het zelfde moment wordt geopperd dat de installatie gratis is.

Zeer trieste reactie van Eneco welke zegt service hoog in het vaandel te dragen.

Installatie toon vergoed, net zoals de rest van de vaste en nieuwe klanten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 januari 2014 om 16:42 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen over deze kwestie en samen tot ene gepaste oplossing gekomen. De installatiekosten zijn door ons gecompenseerd.

Groet,
Mike, medewerker Eneco

Heeft op 18 januari 2014 om 10:46 geantwoord

Perfecte oplossing door Eneco! Bedankt voor de goede service!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R_B