Klacht: Eneco blijft onterechte torenhoge facturen sturen

op 21 juli 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds september 2015 blijft Eneco ons enorme facturen sturen, de laatste van € 9.000 voor een ruitjeshuis (zonder verboden plantages…). Inmiddels 86 medewerkers gesproken, die allemaal beloven dat het wel goed komt. Het probleem is dat volgens Eneco in 2015 een nieuwe meter geplaatst zou zijn door Stedin, terwijl sinds 2007 al dezelfde meter in de meterkast hangt. Ook al is men op de hoogte daarvan, er gebeurt al maanden niets, maar de telefoonrekening schiet inmiddels ook de hoogte in na de vele beluren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men de zaak nu eindelijk eens oplost in plaats van blijven beloven dat het "binnenkort" allemaal wordt gecorrigeerd. We zijn inmiddels bijna een jaar verder...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 juli 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Veen,

Bedankt voor het indienen van uw klacht.
Op uw gegevens zie ik geen nota van €9000, maar het gaat om het VerbruiksOverzicht die 2 maandelijks wordt verstuurd. Helaas is het inderdaad mis gegaan met de oude meter e.d, maar alles staat nu goed. Het volgende Verbruiksoverzicht komt goed en normaal uit, dus het is nog even afwachten. Bij ons staat er niets open hoor, dit is enkel om inzicht te geven in het verbruik. In dit geval onterecht, maar dat is de laatste keer geweest.
Sorry voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Danielle
Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door pmul85