Klachten over Emma Sleep

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Emma Sleep zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Emma Sleep in de categorie Bedden , Beddengoed

42 klachten gemeld
1.2 /10
28 stemmen

Tijdslijn

Geen communicatie met de klant

Klacht van Wim van Kuijk op 08 december 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

11 Maart 2021 matras aangeschaft, daarover div malen (April/Mei) onze mening erover gegeven via een klachten lijst, men zou terug bellen maar niets. Daarna weer en zo bleven maar doorgaan tot als laatste op 8 oktober 2021 men zou weer... Lees meer

Betalings herinnering

Klacht van Cpmjimmink op 06 december 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Kan klanten service telefonisch niet bereikbaar Heb matrassen aan de deur geweigerd ,nooit een of ander bevestiging mail gehad dat ik ze besteld had ..nu via aftherpay betalings herinnering Heb nooit iets ondertekend reageren ook niet op e-mail Lees meer

Pluizen.

Klacht van H.T. Zwiggelaar op 05 december 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Wij zijn zeer tevreden over het matras in zijn geheel, maar aan het tijk aan de onderkant de grijze kant vind ik hem erg gaan pillen en pluizen. Daardoor lijkt het een oud en versleten matras. Lees meer

slechte kwaliteit

Klacht van Martin 1 op 04 december 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Sinds 3 weken in het bezit van een Emma matras, echter nu regelmatig pijnlijke rugklachten. Na bezoek fysiotherapeut als oorzaak de nieuwe matras. Advies : deze matras de deur uit en een andere kopen. Lees meer

Maffiapraktijken

Klacht van yooooo op 30 november 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Emma houdt zich naast het maken van matrassen ook bezig met maffiapraktijken in de vorm onwelvallige meningen van moeders tegen hun dochters te gebruiken. „We accepteren het niet dat een groep mensen wordt buitengesloten of veroordeeld op basis van ras,... Lees meer

Slecht bereikbaar

Klacht van Post prive op 30 november 2021 over Emma Sleep in de categorie Beddengoed

Matras besteld maar nog steeds niet geleverd :-( Waardeloos klantenservice niet bereikbaar en ook op mails wordt pas na 3 dagen op gereageerd en komt er een excuus omdat het druk is Lees meer