Klacht: Elektrische fiets exyonline

op 24 augustus 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 08/08/2017 een bestelling geplaatst bij exyonline , een bedrijf waar facebook reclame voor maakt . Ik heb betaald met visa , geld is verdwenen van mijn rekening . Tot dusver alles normaal , ware het niet dat ik geen fiets ontvangen heb , geen tracking kan doen en ik dus letterlijk in het ongewisse ben en blijf . Opgelicht dus … jullie als facebook maken reclame , ik wil een oplossing . Kunnen jullie daar mij misschien ook mee helpen (exyonline hebben jullie ook geholpen met hun reclame) . Laat maar één seintje facebook , ik kijk er naar uit ! Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Misschien een terugbetaling ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WernerB