Klacht: Eindarekening Nuon

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben na veel ellende overgestapt van de NUON naar oxxio. Zoals ik al zij veel problemen met rekeningen jaarafrekening enz enz. maar het grootste probleem is de terug levering van de zonnepanelen. Ik ben elk jaar bezig om het geld van de terug levering van de zonnepanelen terug te krijgen. Ik ben 9 november 2013 eindelijk overgestapt naar de oxxio en binnen 2 weken lag de eindafrekening op de mat of ik ff wilde betalen.. prima heb ik gedaan. De terug levering van de panelen zou binnen 6 weken op de rekening staan. U raad het al niet dus.. ik ben dus nu al weken aan het bellen en heb al van alles gehoord. Er is achterstand het word volgende week overgemaakt maar volgende week moet nog komen ondertussen loopt de telefoonrekening ook maar op.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Ik ben echt vreselijk boos!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het geld van de zonnepanelen terug en een vergoeding voor de telefoon rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Pool, We zien dat u inmiddels ook telefonisch contact met ons heeft gehad. We hebben uw klacht in behandeling genomen. Doordat wij van uw netbeheerder door hebben gekregen dat de meterstanden voor teruglevering op '0' staan, hebben wij voor u geen terugleveringsfactuur gemaakt. Inmiddels hebben wij ons verzoek tot correctie van deze standen ingediend bij de netbeheerder en uw nieuwe leverancier. Zodra zij akkoord gaan met de juiste standen, kunnen wij uw factuur voor teruglevering maken. Doordat hier meerdere partijen bij betrokken zijn, kan dit enige tijd duren. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Marlies Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 24 januari 2014 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pool,

We begrijpen dat het vervelend voor u is dat u de factuur voor teruglevering nog niet heeft ontvangen. Inmiddels heeft u ook telefonisch contact met ons opgenomen. We hebben u uitgelegd dat wij uw factuur niet konden maken, omdat wij van de netbeheerder verkeerde meterstanden hebben doorgekregen. Zij hebben aangegeven dat de meterstanden voor teruglevering '0' zijn. U heeft ons nu de juiste meterstanden doorgegeven. Wij hebben een correctieverzoek ingediend bij uw nieuwe leverancier. Zodra zij en de netbeheerder akkoord gaan met de juiste standen, maken wij de terugleveringsfactuur voor u. Doordat hier meerdere partijen mee bezig zijn, kan dit enige tijd duren. Ik bied u mijn verontschuldigingen aan voor het ongemak. Mijn collega met wie u telefonisch contact heeft gehad, houdt u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jessieliv