Klacht: eindafrekening over 3 jaar terug gerekend….

op 01 februari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 30 jaar klant bij eneco, overstap naar andere energie mij. dus afrekening komt er aan, welke verbazing; 3 jaar terug zijn ze totaal opnieuw gaan berekenen, altijd speelde ik kiet of kreeg terug,zelfs heb ik zonnepanelen 8 stuks, (1800 kw per jaar)ik moest bijbetalen ruim 300 euro, gebeld met eneco en toezichthouder, tja konden er weinig aan doen en eneco mag 3 jaar terug kijken en berekenen,dus mensen kijk uit met Eneco, zelfs een hele goede vaste klant is niet veilig vooor hun wraak als je weggaat!

Gewenste Oplossing:

laat maar, zit nu bij een goede mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Eneco

Heeft op 13 juni 2014 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Op deze website stond de klacht nog als 'in behandeling', maar reeds in februari 2014 heb ik u telefonisch uitleg gegeven over uw eindnota. Om die reden sluit ik hierbij de klacht nu alsnog.

Met vriendelijke groet,

Martijn, Eneco

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lioq