Klacht: eindafrekening electra en wachtijd klantenservice

op 31 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik ben in november 2013 overgestapt van Nuon naar een andere energiemaatschappij. Inmiddels 2 maanden later heb ik nog steeds geen eindafrekening ontvangen. Omdat op mijn dak zonnepanelen liggen verwacht ik geld van Nuon terug te kijken. Daarom al diverse malen telefonische helpdesk van Nuon proberen te bereiken. Deze is echter zeer slecht bereikbaar. Vorige week eindelijk iemand gesproken, die me wijs probeert te maken dat Liander pas afgelopen week demeterstanden heeft doorgegeven en dat het nog 4 weken gaat duren voordat afrekening kan woden opgemaakt. Dit is een ongeloofwaardige excuus omdat Greenchoice wel in staat is gebleken op basis van dezelfe meterstanden binnen 7 dagen een eindafrekening voor het gasverbruik op te maken.

binnen enkele dagen een eindafrekening opmaken voor mijn electra verbruik en dit salderen met de teruggeleverde electra zonnepanelen.
De wachttijden bij de telefonische klantenservice terugbrengen naar enkele minuten wachtijd in plaatst van huidige 45 minuten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 20 februari 2014 om 11:03 geantwoord

20-02-2014 Contact gehad met de klant, klacht is opgelost. Nancy, Nuon Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nuon157