Klacht: Eindafrekening die niet klopt

op 21 juli 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mvr/dhr ik heb in december 2014 eindafrekening van nuon gekregen 12 euro kreeg ik terug, ik heb in januari mijn abonnement opgezegd en een andere provider genomen,januari heb ik nog betaald en in maart kreeg ik ineens een eindafrekening van 875 euro,Hoe kan ik toch in zo’n korte tijd zo’n hoge rekening krijgen ik heb daar nuon meerdere malen over gecontacteerd,maar zij komen met een apart verhaal over dat ik verder nix aan deze rekening kan veranderen, ik heb bij mijn nieuwe provider gewoon weer 175 Euro teruggekregen dus ik snap er nix van dat dit niet verholpen kan worden!ik moet mijn rechtsbijstand miss maar aanspreken want ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit verbruikt kan hebben.

Gewenste Oplossing:

Een schappelijke regeling, en die incassokosten en eindafrekening kloppende maken en alles eens goed narekenen waar het probleem in zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

8 maanden geleden - Hoi Danielle, De eindafrekening die je hebt gehad, is op basis van meterstanden gemaakt. Kun je ons vertellen waar de verkeerde berekening (behalve dan dat je de bijbetaling te hoog vindt) in zit? Dan kunnen wij bekijken of daar inderdaad iets in fout is gegaan. Groeten, Nancy

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 26 juli 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Danielle,

We hebben op 8 juli 2016 een reactie gegeven op je klacht die je op deze website hebt geplaatst. Omdat we geen reactie meer hebben gekregen op onze vraag wat er niet klopt aan de berekening, gaan we er van uit dat je klacht hierover inmiddels is opgelost, althans dat duidelijk is geworden waardoor je een bedrag moet bij betalen. Je hebt hierover ook uitleg gekregen van onze klantenservice.

Als je toch nog een vraag hebt, stel die gerust in een e-mail aan webcare@nuon.com. We veranderen van de status van je klacht op deze website in ieder geval naar opgelost.

Hartelijke groet,
Barry, Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Spel67