Klacht: Eindafrekening 2013 wat een ellende

op 03 februari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

November 2013 kregen wij de eindafrekening van de Nuon waar we rond de 300 euro moesten bijbetalen.
Na de eindafrekening goed bekeken te hebben zagen we dat de elektriciteit-afname op basis van een geschatte meterstand was, de geschatte meterstand was beduidend hoger dan de daadwerkelijke meterstand op onze meter.
Dus we bellen met de Nuon, ze gaan het uitzoeken!! Vanaf dat moment is de ellende begonnen de ene rekening na de andere, foto’s van onze meter gemaild naar de Nuon, ja we gaan het uitzoeken en bellen u terug vandaag, weer geen telefonische reactie van de Nuon. Zelf maar weer bellen en het hele verhaal maar weer uitgelegd, tot nu to is er nog geen een medewerker van de Nuon geweest die snapte en kon uitleggen waar het nieuwe bedrag van 2100 euro op gebaseerd was.
Tot nu toe alleen maar onduidelijke medewerkers en aanmaningen van de Nuon ontvangen om toch maar direct te betalen omdat er anders kosten bij komen. Wij gaan in ieder geval naar een andere leverancier en nooit meer terug naar de Nuon.
Van 300 euro naar 2100 euro en geen uitleg hoe ze het berekend hebben.
Nuon bedankt!!!!

Gewenste Oplossing:

Een onderbouwde uitleg hoe ze aan de berekening gekomen zijn, en we betalen de eindafrekening die we in eerste instantie kregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 04 maart 2014 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste smmvanmeegen,

Op 21-2-2014 hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij met u een betalingsregeling kunnen treffen.
Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Joeri
Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door smmvanmeegen