Klacht: Een hoop ellende , als dat een topbedrijf moet voorstellen

op 17 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorige zondag een pakje besteld bij bol.com.
Ging op maandag geleverd worden , op maandagmorgen een mailtje dat dat niet ging lukken door stockproblemen, zou dinsdag worden .
Op dinsdag een mailtje dat ze niet konden leveren..
Dinsdagmiddag een mailtje dat het pakket verstuurd werd , trackcode werkt niet ..
Daar we op vrijdag nog steeds niets ontvangen hadden nog maar eens gaan zien op de site van bol.com , staat pakket als afgeleverd !
Contact opgenomen met de klantendienst , werd direct teruggebeld met de mededeling dat ze direct een nieuw pakje gingen opsturen dat zeker op zaterdag 03/02 ging geleverd worden .
Aangezien er op zaterdag 03/02 om 20.00 u nog altijd niets geleverd werd terug contact opgenomen met bol.com .
Blijkt dat het pakje dat gisteren ging verstuurd worden zelfs nog niet verstuurd is .
Reden : onbekend …

Bestelling 8101254724

Graag enige compensatie voor alle tijd die ik reeds gebruikt heb om mijn pakje toegestuurd te krijgen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Johan Van renterghem

7 maanden geleden - Vandaag mijn pakje ontvangen , met dank aan Tony die blijkbaar wel kon wat voor anderen niet mogelijk was . Bedankt voor de compensatie , was wel op zijn plaats vond ik

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 februari 2018 om 16:10 geantwoord

Beste klant,

Wat fijn dat je klacht uiteindelijk wel is opgelost.

Manon van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Van renterghem