Op 4 maart bestelde ik een PS3 headset voor mijn kinderen op de site van ECI.nl. Levertijd was aangegeven “Op werkdagen voor 21:00 uur besteld morgen in huis”. Aangezien ik op zondag had besteld verwachtte ik de headset dinsdag in... Lees meer
Meermaals schriftelijk aangegeven geen lid meer te willen zijn..Tijdschriften per december 2011 steeds teruggestuurd met opzegbrieven..Toch negeren door ECI..
Lees meer
Op 20 maart ontving ik van ECI een zgn. "laatste waarschuwing" voor een levering (te weten een vrije keuze bon), die ik nooit heb ontvangen. Daarin wordt gemeld dat ik na een herinnering (die ik ook nooit ontvangen heb)niet heb... Lees meer
betreft bonnummer: 342532421. dit is geldig tot 06-01-2013 waarom moet ik betalen voor iets wat ik niet in mijn bezit heb ik mag toch zelf bepalen wat ik koop en hoeveel die mag kosten? Lees meer
Lidmaatschap opgezegd. Moest nog wel 1 boek in het 1e kwartaal 2012 bestellen. Ik heb 3 (!!!) boeken besteld, waarvan 2 met VIP-korting. Omdat er VIP-korting op de boeken wordt uitgegeven Verplicht ECI mij om ALSNOG een boek te bestellen.... Lees meer
Ik heb tel.en per mail aangegeven dat ik geen boeken uit die serie meer wilde ontvangen.Uitteraard toch gekregen.Het opbellen met Uw klantenservice heb ik 8 minuten volgehouden en toen maar beeindigd.Niet bereikbaar dus.Het is wel prettig als er naar een... Lees meer
ik had een "vrije bon" gekregen van de ECI terwijl mijn lidmaatschap (bevestigingbrief van ECI) al was afgelopen en ook had ik naar ECI gebeld en ik kreeg te horen dat ik van hun excuses had gekregen en dat... Lees meer
eci meld aan een incasso dat ik nog 154 euro moet betalen?
maar ik heb betaald, op 3/10/2011 een bedrag van 20,94
03/10/2011 een bedrag van 30 euro
op 1/12/2011 een bedrag van 7,45 euro na een aftrek van 25 euro via een... Lees meer
Op 7-11-2011 kreeg ik van de ECI een betalingsherinnering, waarin zij aangaven dat ik de vrije keuzebon à 25 euro niet betaald had.
Ik heb vervolgens dit alsnog betaald 25 euro+ 2,50 incassokosten.
Vervolgens kwam ik er bij toeval achter... Lees meer
ECI België. Begin 2010 had ik een telefonisch gesprek met ECI voor het opzeggen van mijn abonnement (in 2 periodes ongeveer 20 jaar klant geweest). Alles werd genoteerd, mijn opzeg was volgens de dame ok.
Toch kreeg ik nog verschillende catalogi,... Lees meer