Klacht: “laatste herinnering” ontvangen voor niet ontvangen levering

op 05 april 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

Op 20 maart ontving ik van ECI een zgn. “laatste waarschuwing” voor een levering (te weten een vrije keuze bon), die ik nooit heb ontvangen. Daarin wordt gemeld dat ik na een herinnering (die ik ook nooit ontvangen heb)niet heb betaald en worden mij ook nog 5 euro aanmaningskosten in rekening gebracht, bovenop de 25 euro voor de zgn. vrije keuze bon. Ik heb per 31 december 2011 het lidmaatschap opgezegd en hiervan van ECI ook een bevestiging ontvangen. Na verscheidene pogingen om telefonisch contact met de klantenservice te krijgen heb ik dat maar opgegeven omdat ze niet bereikbaar zijn. Verschillende mailtjes leiden ook niet tot een oplossing. Typisch gevalletje voor Kassa! of Radar?

Met een schriftelijke bevestiging van ECI dat dit alles op een misverstand berust en dat ik nooit meer iets van ze zal horen!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 05 april 2012 om 15:19 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant en oplossing aangeboden. Hier is mee accoord gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Masselink