Klacht: ECI negeert opzegging.

op 24 februari 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

ECI België. Begin 2010 had ik een telefonisch gesprek met ECI voor het opzeggen van mijn abonnement (in 2 periodes ongeveer 20 jaar klant geweest). Alles werd genoteerd, mijn opzeg was volgens de dame ok.
Toch kreeg ik nog verschillende catalogi, die ik zelfs niet opende.
Op 1/7/2010 volgde een brief van een incassobureel 116.90€ voor het niet betalen van toegestuurde cadeaubons (?) en de nodige vergoeding voor het incassobureau. Met tegenzin betaald, trouwens ik was geen lid meer.
Ik kreeg dan later terug een brief van ECI dat ik voor het betaalde incassobedrag (een deel) recht had om de producten alsnog te bestellen. Van mijn opzeg geen woord. Een bestelling heb ik dan ook gedaan (zelfs voor een groter bedrag).
In februari 2011 kreeg ik dan ook een factuur voor het meerbedrag en netjes betaald.
Even ECI op de hoogte gebracht van mijn opzeg (telefonisch).
In februari 2011 toch maar een aangetekende brief gezonden met bewijs van ontvangst.
Een jaar later hetzelfde verhaal. Incassobureau:156.49€ te betalen voor een openstaand bedrag van 21.99€ (waarvoor weet ik nog steeds niet). Terug netjes betaald.

Ik verwacht hier geen oplossing/reactie voor. ECI is niet correct of zit met personeel die hun werk niet doen. Dit kan natuurlijk niet doorgeschoven worden naar de klanten. Communicatie is ook een loos onderwerp. Een dikke 0/10, persoonlijke mening ;-) uiteraard.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 24 februari 2012 om 12:43 geantwoord

Er is (vanuit ECI België, www.eci.be) contact met meneer opgenomen en een passende oplossing aangereikt.

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jurgendeklerck