Klacht: E-Tickets niet ontvangen

op 23 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag avond 20 juli heb ik voor onze kinderen tickets besteld oline op jullie site voor 15,60. Een normaal kaartja van Zaandam naar den-Helder Zuid en 1 railrunner. Per Ideal betaald maar geen kaartjes kunnen printen of ontvangen in mijn mailbox ? Ik heb op hjet station de volgende dag weer kaartjes moeten kopen voor onze kinderen ? Tot mijn verbazing krijg ik op 22 juli doodleuk een mail dat ik mijn kaartjes kan printen die gedateerd staan op 21 juli ????
Ik wil graag mijn geld teruggestort krijgen.

Met vriendelijke groet,

Anoek Kramer/Holterman
anoekholterman@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld terug heb ontvangen van de kaartjes die ik online heb gekocht maar niet heb ontvangen ja een dag te laat. Ik heb nogmaals kaartjes moeten kopen op het station de volgende dag !

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 juli 2016 om 07:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door michiel1972