Klacht: E-mail adres maken zonder de gegevens ervan te geven

op 03 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een paar weken geleden bleek het dat de camera van mijn laptop het niet meer deed, toen heb ik mijn laptop in de fabrieksinstellingen moeten zetten om die te laten werken. Maar toen was ik ook uitgelogd op mijn office van Microsoft en Norton security wat ik bij de mediamarkt gekocht heb. ik had de activatie codes hier nog liggen en kon inloggen, totdat bleek dat een e-mail adres op mijn naam (wat ik niet aangemaakt heb) hierop was ingeschreven en ik zonder de gegevens niet opnieuw in kon loggen. Hier heb ik eerst met het hoofdkantoor van de media markt over gebeld en zij hebben gezegd dat ik moest bellen naar het filiaal waar ze wel de gegevens zouden hebben. Ik heb toen gebeld naar de Media Markt in Arnhem, waar ik een vrouw aan de lijn kreeg die niet eens wilde helpen en mij nog net niet scheldend wegstuurde, zonder dat ze ook maar iets hebben opgezocht. Ik mocht het allemaal maar lekker regelen met Norton en Microsoft zelf. Na een lang gesprek met Microsoft, vertelde de werknemer dat dit vaker gebeurde en niet eens mag! het is wel opgelost door mijzelf, maar ik vind dit niet netjes afgehandeld van de media markt.

Andere mensen laten inzien wat er gebeurt en dat ze goed moeten opletten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneliekeC