Klachten over Dynasure

Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 42 klachten nodig voor een plaats in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

100%
8 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
8 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Afhandeling claim erg traag

Klacht van op 10 oktober 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

3 weken na de diefstal heb ik een nieuw toestel en een SIM kaart mogen ontvangen. De afhandeling ging erg traag. Geen persoonlijk contact, alleen via de mail. Zeer slecht service voor deze tijden. Daar moet echt iets aan gedaan... Lees meer

omslachtige procedure

Klacht van op 28 augustus 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn telefoon waarvoor ik een verzekering heb opgestuurd naar dynasure/ace omdat deze niet meer aan ging. Nu is deze onderzocht en is het volgens dynasure vochtschade en dit valt niet onder garantie, de telefoon is niet in het water... Lees meer

Kapot toestel gekregen

Klacht van op 25 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Iphone 6+ is opgehaald en vervangen door Dynasure. Het vervangende toestel heeft vanaf het begin mankementen. Het beeld flikkerde en toestel bleef vaker hangen. Na een aantal dagen opgestuurd voor garantie. Bij de garantie wordt er gezegd dat het toestel... Lees meer

Dinsdag 11 Juli jl. heb ik telefonisch een schadeclaim ingediend bij Dynasure. Het betrof hier zgn “valschade” aan een Iphone 5S. Ik heb hier een copy van in behandeling name gekregen via email met tevens het formulier wat diende te... Lees meer

Telefonisch contact

Klacht van op 12 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb telefonisch contact met Dynasure gehad i v m een onterecht berekend eigen risico. Dit is ondertussen wel geregeld, maar... 3 maal gebeld : eerste keer wachttijd 29 minuten, tweede keer 37 minuten en derde keer 31 minuten. Dit aan... Lees meer

Ik heb vrijdag 26 mei een claim ingediend om mijn toestel te laten repareren. Ik kon een afspraak maken voor zondag 28 mei tussen 8:00 en 12:45u. Na 13u nog niemand gekomen. Gekeken op de track & trace site, stond... Lees meer