Klacht: Flut firma

op 28 december 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Bij terug sturen mobile telefoon in origine verpakking inclusief kabel doos lader mobile terug gekregen wel gerepareerd maar zonder originele doos lader en kabel doen gewoon niet de moeite die flut firma om de orginele verpakking lader en kabel terug te bezorgen is volgens hun vernietigd daar verstoppen ze zich achter !!!!staat ineens klacht opgelost niks opgelost blijf net zolang zeuren negatieve reacktie sturen tot de spullen compleet terug zijn

Lader kabel en doos terug iPhone niet verschuilen achter verzekering dat ik hun moet bellen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 03 januari 2018 om 10:47 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hinssen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren het ten zeerste dat u een nare ervaring met ons hebt gehad.
In uw klacht geeft u aan dat u de originele verpakking inclusief de accessoires hebt meegegeven aan de koerier en deze niet heb terug ontvangen bij de levering van het vervangend toestel.
Zoals eerder vermeld geven wij klanten op verschillende wijzen aan om de accessoires niet mee te geven aan de koerier, tenzij hier specifiek naar wordt gevraagd.
Toch zullen we kijken wat we voor u kunnen betekenen hierin.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 03 januari 2018 om 11:02 geantwoord

Ben benieuwd bij t mobile is gezegd in de winkel na laten zien schade opsturen in orginele doos met kabel en lader dus er uit van gegaan vAn de kennis van de verkoper dan is het toch niet moeilijk om de doos met lader en kabel compleet bij toestel te houden !!!dat word gezeg dat de spullen zijn vernietigd daar geloof ik helemaal niks van .ik ben benieuwd wanneer ik de orginele spullen in goede orde terug ontvang ik hou jullie hier van op de hoogte mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Putsjoost@gmail.com