Klacht: Dynamic Parcel Distribution (DPD)

gerrits1976 op 30 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 november 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Ik ben er even ingedoken en zie dat na aanleiding van je telefoontje, mijn collega's...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 30 oktober 2017

Een klant heeft negatieve ervaringen met DPD, waarbij bezorgers zonder geldige redenen niet kwamen afleveren. Ondanks een klacht en de belofte van een nieuwe bezorgpoging, werd het pakket opnieuw niet bezorgd met de onterechte reden dat het adres niet zou bestaan. De klant uit zijn frustratie over de gebrekkige service van het bedrijf.

Mijn Klacht:

En dynamisch zijn ze, zo dynamisch dat bezorgers ter plekke redenen bedenken om maar niet te hoeven bezorgen. Zaterdag 28-10-2017, geadresseerde niet thuis wat bullshit is aangezien mijn 2 kinderen voor in de tuin in het zand aan het spelen waren.

Maandag een klacht ingediend en later zou de zending worden bezorgd, helaas… wederom heeft men geen zin om te bezorgen en geeft men als reden op dat het adres helemaal niet bestaat – adres spontaan na 30 jaar van de aardbovem verdwenen zeker?

Een simpel excuusje maandagochtend deed mij al voor het ergste vrezen en helaas blijkt het wederom waar. DPD is één grote amateur bende die haar zaken niet op orde heeft “getuige de vele klachten die er zijn”.

Gewenste Oplossing:

Waarmee ik tevreden zou zijn? Helaas denkt DPD en haar medewerkers maar aan één ding en dat is zichzelf. Dus al zou ik tips hebben om tevreden te worden gesteld, dan nog niet neemt DPD de klachten serieus.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 november 2017 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM