Klacht: Ophaaldienst komt niet

Abderrahman Almasoudi op 14 januari 2023 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg om 11.30 uur een bericht dat de bezorger om 12 uur er is. Het is nu 16 uur niemand gezien.

Gewenste Oplossing:

Kom gewoon langs zoals afspraak

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 januari 2023 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend te horen dat wij uw product zaterdag niet hebben kunnen afhalen binnen het tijdvak wat is aangegeven. Wij zien dat het voor de bezorger niet mogelijk was om uw product op te halen door gebrek aan ruimte in de bus. Wel is gevraagd dit later op de dag nog bij u op te halen. Helaas zie ik niet of dit nog is gelukt. Als u daar nog even wat meer duidelijkheid over kunt geven of het nog is opgehaald. Zo niet gaan wij hier zo snel mogelijk een nieuwe afhaling voor inplannen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sandra
Dynalogic WeCare-team

Abderrahman Almasoudi

Heeft op 16 januari 2023 om 11:43 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is niks gevraagd, er is niemand langs geweest.
Wel heb ik de hele dag gewacht, als het andersom was geweest had was het in rekening gebracht.

De planning/werkvoorbereiding klopt ook van geen kant, blijkt maar weer.

Alle klachten die gemeld zijn door Abderrahman Almasoudi