Klacht: Niks ontvangen en geen bericht van Dynalogic

RuudJB op 30 december 2015 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 31 december 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Brinkhuis, volgens ons systeem is de bestelling gisteravond tussen 18.00 uur en 22.00 uur bij u afgeleverd. Is dit correct? Excuses voor de vertraging en wij hopen dat de bestelling wel bij u is afgeleverd. mvg Dynalogic

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Dynalogic
Status Opgelost
Datum 30 december 2015

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Vandaag een bestelling gedaan (macro tussenringen) bij Kamera Express en gebruik gemaakt van de ‘same day delivery’. Echter nog niks ontvangen vandaag en €10 voor noppes betaald. Bovendien heb ik geen enkel bericht van Dynalogic ontvangen over een eventuele vertraging of ander bezorgmoment. Mensen betalen voor deze dienst, dit is schandalig!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het pakket zo spoedig mogelijk ontvangen, waarbij de kosten van de 'same day delivery' dienst (€10,00) worden vergoed.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 31 december 2015 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van

10 jaren geleden - Geachte heer Brinkhuis, dat is absoluut vervelend om te horen en ik begrijp uw boosheid. Ik kan helaas alleen onze excuses aanbieden voor het ongemak. Mvg Dynalogic

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM