Klacht: Bellen niet aan

J. van der Aa op 30 september 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Speciaal bezorgmoment gekozen op een dag dat ik thuis was, bellen niet aan. Al de zoveelste keer dat dit mij overkomt met Dynalogic. Morgen de hele dag aan het werk en het adres wijzigen mag niet van Dynalogic.

Als je toch naar een adres toegaat kan je net zo goed aanbellen lijkt mij. Zo zonde van iedereens tijd.

Dat ze een keer aanbellen ipv aanvinken dat ze mij gemist hebben, pakket krijg ik nu toch niet meer op tijd voor de verjaardag van een vriendin.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 oktober 2021 om 08:01 geantwoord

Goedemorgen,

Vervelend te horen dat de levering 30-09 niet is gelukt. Koeriers hebben wel aangegeven op het juiste adres te zijn geweest is ook gecontroleerd met de TrackTrace vervelend dat dit dan niet is gelukt. Wel ook wordt er aangegeven dat ze geprobeerd hebben u te bereiken op u telefoonnummer ook geen gehoor. Gelukkig zie ik dat de levering toch nog wel is gelukt op vrijdag 01-10 excuses dat dit de eerste poging helaas niet is gelukt.

Sandra
Dynalogic WeCare-team