Mijn Klacht:
Onlangs ging mijn toestel niet meer aan en er was geen schade aan te zien. Hierdoor zou mijn telefoon onder de garantie voorwaarden vallen. Ik heb hem na advies van mijn provider online aangemeld bij Samsung Dr. Mobile. Na twee dagen werd het toestel netjes opgehaald door Samsung. Na 4 dagen kreeg ik bericht van een bedrijf genaamd Dynafix uit Nuth. Daarin stonden foto’s van mijn telefoon en had ik de mogelijkheid om te kiezen uit drie opties.
1. €170 voor het laten repareren van het toestel
2 €60 voor het ongerepareerd retour sturen
3 €0 voor het afstand doen van mijn telefoon.
Deze opties heb ik aangeboden gekregen, omdat de reparatie duurder blijkt te zijn dan de toestel werd er gezegd.
Ik ben altijd heel zuinig geweest op mijn telefoon.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik dat het toestel kosteloos gerepareerd wordt, ik heb mijn toestel nodig voor mijn werk en studie.
