Klacht: Galaxy S6 edge+ gaat niet aan

[email protected] op 09 mei 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ging mijn toestel niet meer aan en er was geen schade aan te zien. Hierdoor zou mijn telefoon onder de garantie voorwaarden vallen. Ik heb hem na advies van mijn provider online aangemeld bij Samsung Dr. Mobile. Na twee dagen werd het toestel netjes opgehaald door Samsung. Na 4 dagen kreeg ik bericht van een bedrijf genaamd Dynafix uit Nuth. Daarin stonden foto’s van mijn telefoon en had ik de mogelijkheid om te kiezen uit drie opties.
1. €170 voor het laten repareren van het toestel
2 €60 voor het ongerepareerd retour sturen
3 €0 voor het afstand doen van mijn telefoon.

Deze opties heb ik aangeboden gekregen, omdat de reparatie duurder blijkt te zijn dan de toestel werd er gezegd.
Ik ben altijd heel zuinig geweest op mijn telefoon.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dat het toestel kosteloos gerepareerd wordt, ik heb mijn toestel nodig voor mijn werk en studie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - RMA nummeriRMADRSA14666820

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - Geachte klant, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij vinden het spijtig dat uw ervaring met onze dienstverlening niet naar wens is verlopen. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de verantwoordelijke afdeling en wij zullen binnen twee weken schriftelijk contact met u opnemen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons te berichten en gaan ervan uit dat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen. Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-17000738# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - LET OP: Wegens een storing op klacht.nl zien wij nu pas de reactie op deze klacht. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw case zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Tijdens de controle is gebleken dat uw toestel fysieke schade heeft in de vorm van een gebroken display. Deze vorm van schade valt niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant waardoor wij geen kosteloze oplossing kunnen aanbieden. Tevens komen de kosten voor reparatie (moederbord vervanging en display vervanging) boven de kosten van een nieuw toestel uit. Met deze reden heeft de monteur een onherstelbaar prijsopgave opgemaakt. Wanneer u het niet eens bent met deze voorwaarden, dan kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant. De prijsopgave is terecht opgemaakt conform de garantie voorwaarden en zal ook gehandhaafd blijven. Wij kunnen de door u gewenste oplossing dan ook niet honoreren. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-17000738# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 30 mei 2017 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door