Klacht: dynafix

op 07 oktober 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Klacht.nl geeft nu op de website aan dat mijn klacht is opgelost. dat is helemaal niet het geval. Als dynafix zich verschuilt achter samsung dan zouden zij het initiatief moeten nemen om samsung aan te spreken. De nieuwprijs voor deze telefoon is bij belsimpel.nl op dit moment € 573,–

wij zouden volgens dynafix nu 400,– reparatie kosten moeten betalen plus verzend kosten a 25,– alleen omdat dan de garantie van kracht blijft. Het toestel werkt prima dus het vervangen van de behuizing en het maiboard is totale onzin maar heeft wel 200 euro aan extra kosten tot gevolg.

dynafix / samsung mag van mij het toestel kosteloos retour zenden. Dan laat ik er zelf voor € 190,-- een nieuw beeldscherm op zetten. dan maar geen garantie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 07 oktober 2016 om 13:16 geantwoord

Beste Frederikvanquarles,

Jammer om te horen dat uw klacht niet naar wens is opgelost. Dynafix heeft de volgende oplossing geplaatst:

\"U heeft gisteren telefonisch contact gehad en hier is u de prijsopgave uitgelegd door een medewerker. Uw klacht valt niet meer onder de garantie, omdat er op de foto's duidelijke schade is te zien. Om deze reden heeft u een prijsopgave ontvangen, deze is gebaseerd inderdaad naar de richtlijnen van Samsung.
U kunt akkoord gaan met de prijsopgave of het toestel ongerepareerd retour laten sturen.\"

Wij hebben als Klacht.nl geen invloed op de oplossingen die bedrijven plaatsen. Als een bedrijf een oplossing plaatst moet er wel inhoudelijk een oplossing worden aangedragen. Dit is hier wel het geval.

Het enigste wat ik u kan aanbevelen is om de klachtafhandeling van Dynafix te beoordelen met een slecht cijfer. Het gemiddelde cijfer is te vinden bovenaan iedere bedrijfspagina.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 07 oktober 2016 om 17:09 geantwoord

zie mijn retour mail aan Tom

Alle klachten die gemeld zijn door frederikvanquarles