Klacht: duurt langer dan afspraak is

op 17 mei 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 3 mei j.l heb ik bij de KPN winkel mijn mobiele telefoon ingeleverd ter reparatie. In de winkel was geen leentelefoon beschikbaar, wat inhield dat ik bij iemand een telefoon moest navragen. Nu kan ik wel heel even zonder telefoon, maar meer dan 1 week is wel vrij lang. Nu staat op de bon duidelijk vermeld dat hij binnen 2 weken weer afgehaald kan worden.
Nu lees ik op de site van e-repair dat ze al sinds 10 mei zitten te wachten op onderdelen, terwijl alleen mijn front kapot is. Mij lijkt het, dat het bestellen is en de volgende dag, eventueel 2 dagen later, het onderdeel in huis moet zijn. Bij navraag via de KPN blijkt dat ze nog steeds zitten te wachten op de onderdelen en dat pas na 3 weken een eventuele vergoeding zal plaatsvinden. Dit houdt dus in dat ik 1 week, omdat zij hun belofte niet kunnen nakomen ten onrechte mijn abonnement moet betalen.

Ik ben tevreden als ik morgen een nieuwe telefoon krijg of als ik nog een week moet wachten, gewoon het aantal dagen na de twee weken een vergoeding krijg
Aangezien er veel klachten over e-repair zijn, zal de KPN ook eens moeten nadenken aan een andere reparateur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1972Stefan