Klacht: valkuit, bedrog

op 02 februari 2017 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

via telemarketing accord gegaan voor proefpaket kosten 9.95 eur voor een maand proef,,
.Tijdens het vastleggen via de telefoon eenmalig machtiging van mijn rekening 9.95 ,af te schrijven,duidelijk verteld nieks meer te willen afnemen dan de proef pakket dat op 4-April 2016 in mijn brieven bus kreeg ,op 20-04-krijgt ik onbestelde pakket binnen,op 22-04-2016 terug gestuur met hun formulier,waarvan een copie van heb
ik heb twee keer toe onbestelde vitaminen preparaten terug gestuurd
aan ducht pharma
op 20-06-2016 is deze bedraag van 54,95 uit mijn rekening afgeschreven
op 14-07-2016 weer 54,95 afgeschreven, ik heb een terug boeking kunnen doen ,de andere ben ik kwijt. aan nieks
beklagenswaardig dat zulke uitlokkers op goed vertrouw van je mede mens afspellen,en van mijn geld rooven,
waar ik benadruk nieks meer te willen afnemen,
vervolgens wordt geld van mijn rekening afgeschreven 2 x 54,

wordt van mijn rekening geld afgeschreven twee keer toe,

Wanner ik als klant t kentbaar maak geen product te willen af nemen de vrijheid te hebben om te kiezen
geen gedwongen afname plichten
dutch-pharma verplichten voor de terug betalen van mijn geld,
Geen drijgende brieven met aankondiging dagvaarding via Nationaal incasso wat nu wel afspeeld

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duende66