Klacht: Geldklopperij

op 13 maart 2017 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

Een zogenaamd “gratis” proefpakket aangevraagd. Achteraf blijkt dat je 6,95 euro verzendkosten moet betalen. Binnen 3 weken moet je opzeggen anders zit je aan een verplicht jaarcontract vast van 180 euro. Direct opgebeld. Op maandag 09:20 uur. Krijg na meerdere bel mogelijkheden te horen: “Dit nummer is niet toereikbaar.” Om 11 uur eindelijk kunnen bellen.
Vervolgens een dame aan de telefoon gekregen welke mij zeer brutaal benaderde. Na de situatie uitgelegd te hebben begint ze mij uit te lachen. Vervolgens stel ik een vraag waar ik ontwijkend antwoord op krijg. Integriteit en socialiteit zeer ver te zoeken in dit gesprek.

Tevreden zal ik zijn als ik de 7,95 euro terug krijg welke ik betaald heb waar ik niet om gevraagd heb. Desnoods stuur ik het goedje terug.
Tevens zou ik tevreden zijn na het terugontvangen van mijn geld en het terugsturen van het goedje nooit meer van jullie te vernemen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diegomarino