Klacht: Nooit meer !!

Dariyan op 04 december 2015 over Dunyahammam Rotterdam in de categorie Beauty & Wellness

Ook ik had via Vakantieveilingen een veelbelovend, uitgebreid arrangement gewonnen. Ik besloot samen met een vriendin te gaan, een verjaardagskado, speciaal voor haar. We kwamen echter bedrogen uit.

Het haarmasker, lichaamsmasker,olijfzeeepbehandeling, blijkt inderdaad niet meer te zijn dan een vaag product uit een potje wat in een minuut op je lichaam, gezicht en haar wordt gekwakt, terwijl je op een bankje zit.

Geen enkele uitleg over het product, onvriendelijk personeel, je wordt gecommandeerd: nu douchen, nu stoomcabine ( welke stoom?) ! Het was ons volstrekt onduidelijk wat ze van ons verwachten.

Vervolgens zit je met alle klanten in een kleine ruimte, waar twee tafels staan en zie je hoe de klanten op dezelfde onbeschofte manier behandeld worden. Dit geldt zeker wanneer je via VakantieVeilingen hebt geboekt. De gasten die de volle mep betaalden, werden duidelijk anders behandeld, niet beter, wel uitgebreider.

Bij de ingang worden je diverse behandelingen op een drammerige manier aangesmeerd. Gelukkig niet gedaan, gezien de andere beoordelingen hierover. En inderdaad, het is er smerig. Producten zoals washandjes, kwasten, schoenen, worden niet vervangen of schoon gemaakt.

Kortom: voor ons nooit meer! Je zou toch denken dat deze hammam juist goede reclame wil maken door dergelijke aanbiedingen?

Geld terug. En wellicht moet VakantieVeilingen eens goed kijken met wie ze eigenlijk zaken doen ? Op deze manier ga je nooit meer bieden op zaken waar je onbekend mee bent?

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dunyahammam Rotterdam over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door