Klacht: Onhygiënische

op 27 juni 2016 over Dunyahammam Rotterdam in de categorie Beauty & Wellness

Bon via vakantie veiling. Bij binnenkomst ontvangen door de gastvrouw. Zij heeft ons overgehaald om een bodyscrub voor 4 euro bij te boeken. Anders was het niet compleet. Helaas hebben we niet opgelet en bleek dat er 14 euro per persoon in rekening was gebracht. We waren in totaal met 3man. Na betaling mochten we naar de wachtruimte. Er werd ons thee aangeboden. Dit was echt geen verse Marokkaanse thee. We hebben het ook niet gedronken. Tijdens het wachten kwam er ook nog een vrouw vanuit de hammam binnen. Topless met alleen een onderbroek aan. Op hun site staat dat badkleding verplicht is en dat er in de algemene ruimte verplicht een badjas moet worden gedragen. Dat was chock nr 1. We mochten naar binnen. Wat opviel waren de haren op de grond, ophang haken te dicht op elkaar zodat alle handdoeken tegen elkaar aan hingen. Veel kapotte lockers en niet schoon. In de wc lagen ook haren op de grond. We moesten eerst douchen. 2 douche koppen waarvan 1 erg koud was. Daarna naar binnen. 1 grote marmeren tafel waar alles op gedaan werd. Schoonmaken bestond uit even wat water eroverheen en klaar. We mochten gaan zitten, dat hebben we 10 minuten gedaan. We werden daarna vliegensvlug ingezet zonder enige uitleg. Daarbij zepen ze je( zonder enig overleg) ook onder je bikini topje. We moesten de sauna in. We zagen schimmel plekken op het zit gedeelte. We zijn blijven staan en hebben het niet langer uitgehouden dan 5 minuten. Toen weer wachten. Na een uur waren we ee klaar mee. We zijn toen weggegaan. Toen we ons aan het omkleden waren zeiden ze dat ze overlegd hadden en dat we aan de beurt waren terwijl er nog mensen voor ons binnen waren die ook nog niet geholpen waren. De melding was te laat. Maar omdat het zo ranzig binnen was wilde we ook niet meer terug. Ik heb nog uitleg gegeven aan de balie medewerkster. Die melde meteen dat we ons geld niet terug krijgen, daar had ik het nog helemaal niet over gehad. Al met al zijn we anderhalf uur in de hammam geweest zonder behandeling ( 2sec inzepen vind ik namelijk geen behandeling).. Een behandeling duurt waarschijnlijk maar 15 minuten en de rest van je tijd zit je maar te wachten. Dit was echt weggegooid geld en zonde van mijn tijd. Dit bedrijf doet blijkbaar geen enkele moeite om haar klanten tegemoet te komen en denkt Alleen maar aan geld in het laatje. Ik raad dan ook een ieder aan om dit bedrijf niet te sponseren. Daarbij ook nog een slechte uitleg in de hammam gehad. Geen idee wat voor zeep ze op mijn huid gesmeerd hebben. Wie zegt dat ik er niet allergische voor ben. De vrouwen binnen spreken slecht Nederlands. Met wat lachen komen ze er weg mee. Maar is niet netjes naar je klanten.

Het zou fijn zijn als ze hun niet tevreden klanten tegemoet zouden komen l, maar dan zouden ze denk ik failliet gaan. Ik hoop ook dat vakantie veiling geen zaken meer doet met dit bedrijf even als Groupon. Dit zijn 2 goede bedrijven die hun naam onderuit halen hierdoor

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dunyahammam Rotterdam over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pearly1