Klacht: Totaal niet de verwachting van een vip behandeling

op 23 augustus 2017 over Dunyahammam Rotterdam in de categorie Beauty & Wellness

Hallo,

Laten we eerst voorop stellen dat ik nooit een klacht indien, maar dat de ervaring van vandaag te erg voor woorden was.

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter een vip-behandeling cadeau gegeven bij Dunya Hammam te Rotterdam.

Bij aankomst; dit was tegen 12.30u, werd ons gemeld dat we ons konden gaan douchen. We betraden een ruimte welke ik als niet echt hygienisch ervaarde, daar konden we ook douchen.

We moesten de ruimte verder ingaan waar we t briefje aan een mw af konden geven die de behandelingen ging doen.
Ze zegt niks tegen ons(mijn dochter en ik zijn niet bekend met de gang van zaken..) en smeert ons al staande snel in met een olie en zegt dat we de turkse sauna in konden gaan. Dit was een koude ruimte en omdat we geen idee hadden hoelang we daar moesten zitten, ben ik na 20 min. gaan vragen wat de bedoeling was. We mochten daar blijven zitten zolang we wilden vertelde de mw.

Na nog eens 5 min. wilde mijn dochter eruit, want het was nog steeds vrij koud en had mijn inziens ook totaal geen nut. Andere bezoekers hoorde ik ook klagen.

We zijn eruit gegaan. Moesten gaan douchen en daarna kregen we de zeepzakbehandeling. Ondertussen werd snel je hoofd geaaid (wat dus de hoofdmassage was..)

Toen moesten we weer gaan zitten en werd snel een gezichtsmasker op ons gezicht geflanst, er werd totaal geen tijd voor genomen en daar zaten we dan….helemaaaaal niet de beelden die stonden afgebeeld op de foto’s, zoals relaxt ontspannend liggen…

Na een min of 15 zo gezeten te hebben begon ik toch maar te vragen wat nu de bedoeling was aan de mw. Bleek dat we konden gaan douchen wanneer we dat wilden, en dat was het dan…huhhhhh???

We waren binnen het uur weg. Ik zeg nog tegen de mw..maar t zou toch 2 uur duren?? Ja, zegt deze mw, je kunt gerust nog een uur in de turkse sauna als je wilt.

Dus…onze lijven werden snel staand be-olied, snel een zeepzak erover en snel een gezichtsmasker?? Thuis kan ik het beter zelf doen.

Zijn daar snel weggegaan, wellicht ontzettend teleurgesteld…want dit was voor mijn dochter haar 15e verjaardag en 1 uur en 15 min. rijden enkel.

Zoals gezegd…ik ben geen type die snel zeurt, respecteer mensen en vind dat mensen geld mogen verdienen met t werk dat ze doen, maar….als ik me bedonderd voel zoals vandaag kan ik het niet over me heen laten gaan.

Ik ben zelf ambulance-verpleegkundige, werk erg hard en mensen zijn me dankbaar. Zo ben ik andere mensen ook dankbaar voor hun verdiensten maar ik moet niet het gevoel hebben dat ik voor gek gezet word en zal hier nooooooooooit meer teruggaan, t zijn oplichters en verdienen wel erg makkelijk hun geld!!

Ik vind het alleen ontzettend sneu voor mijn dochter. Ze heeft er niet over geklaagd, want zo is zij ook niet, maar veel vreugde hebben we er niet aan gehad. Goedkoop is duurkoop zeggen ze wel eens en dat is in dit geval zeer zeker zo jammer genoeg!

Ik hoop dat u hier iets mee kunt en doet.

Met vriendelijke groet
Annuska Daniels
0637175051

Ik ben tevreden wanneer ik geld of een deel ervan terug krijg, zodat ik toch nog iets anders met mijn dochter in plaats hiervan (verloren tijd) kan doen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dunyahammam Rotterdam over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniea