Klacht: Dubieus incassobeleid

op 22 juni 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

De ANWB heeft gekozen voor TKB. TKB is niet NVI gecertificeerd en houdt zich niet aan de incassowetten zoals we die met elkaar in Nederland hebben vastgelegd. Ze intimideren en incasseren zonder daarbij rekening te houden met de beslagvrije voet. Als we de TKB hierover aanspreken weigert deze de klacht in behandeling te nemen en geeft TKB niet thuis. Een handelswijze welke de ANWB onwaardig is. De ANWB kan zich niet verschuilen achter TKB. Zij hebben voor dit kantoor gekozen en zijn volledig verantwoordelijk voor hun keuzes en incassobeleid. Kennelijk houdt de correctheid van handelen op daar waar het over geld gaat. En is ieder middel heilig in de ogen van de ANWB

Een evaluatie van het incassobeleid waarbij correct juridisch handelen voorop staat en een humaan beleid zonder intimidatie de leidraad is.
Het kiezen voor een NVI gecertificeerd incassobureau.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sebas19