Klacht: Dubbele boeking na melding op site ‘volzet’

op 05 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken van een hotel in Luxemburg, kozen we een hotel uit met nog een beperkt aantal kamers. Na het volledig invullen van het reservatieformulier kregen we de melding dat alle kamers reeds gereserveerd waren. Enkele minuten later hebben we bij een andere kamer gereserveerd.

Na onze trip, krijgen we de melding van booking.com dat we een no-show hebben gedaan bij het eerste hotel. Het bedrag van de kamer is van onze rekening afgegaan. We hebben dit doorgegeven bij booking.com maar geen reactie ontvangen.

Gezien we onderweg waren, hebben we het mailverkeer in aanloop van de avond (we hebben op de dag zelf gereserveerd) niet gezien.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten of tegoedbon van booking.com voor het bedrag van de kost van de kamer 107,10€

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieve Wouters