Klacht: Dubbele bezorging folderpakket

op 15 april 2019 over Spotta in de categorie Reclame

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 16 april 2019 om 11:34 geantwoord

Uw melding: 1829472

Geachte heermevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen. Het gaat om het pakket met oa Kruidvat folder.
Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Klantenservice Spotta

Heeft op 16 april 2019 om 14:45 geantwoord

Als ik een postcode met huisnr (3891DA21) aangeef moet u zelf in staat zijn om dit op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door WBHZ